Ga direct naar inhoud
Logo Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties - Naar de homepage van veiligepubliekedienstverlening.nl
U bevindt zich hier: Veilige publieke dienstverlening Preventie

Preventie

Het liefst wil je agressie en geweld voorkomen. Dat scheelt een hoop leed en schade. Hoe je dat doet? Stel duidelijke normen, train je medewerkers en wees gastvrij en klantgericht. En kijk ook wat je als organisatie kunt leren van incidenten.

  1. Stel een norm
  2. Train medewerkers
  3. Wees gastvrij en klantgericht

‍

Preventie

Stel een norm; bepaal waar de grens ligt in jouw organisatie.

Train medewerkers en fris de kennis regelmatig op.

Wees gastvrij en klantgericht in inrichting van het gebouw, ont-vangst en dienstverlening.

Documenten

  • Infographic Veilige publieke dienstverlening

    Publicatie | 25-02-2021

Deel deze pagina

  • Deel deze pagina op uw eigen account op Twitter
  • Deel deze pagina op uw eigen account op Facebook
  • Deel deze pagina op uw eigen account op LinkedIn

Service

  • Contact
  • Sitemap

Over deze site

  • Copyright
  • Privacy
  • Cookies
  • Toegankelijkheid
  • Kwetsbaarheid melden